FINQR
FINQR är en plattform för hantering av kundreskontra, med stöd för distribution, påminnelser, inkasso och finansiering.
Plattformen innehåller verktyg för fakturering, bokföring, analys och rapportering. Vid behov finns även möjlighet till finansieringstjänster. Syftet är att effektivisera ekonomiska flöden och förbättra likviditeten i verksamheten.
Fördelar med att använda FINQR
- Förbättrad betalningsvilja genom strukturerad uppföljning
- Enklare och mer intuitiv användarupplevelse
- Automatiserade flöden som minskar manuellt arbete
- Bättre kontroll över ekonomin och kundreskontran
- Möjlighet till finansiering vid behov
Fördelar med att koppla FINQR till Bjorn Lunden
- Skapade fakturor i BL Administration synkas automatiskt över till FINQR
- Betalda fakturor bokförs automatiskt i Bjorn Lunden
Kom igång med integrationen
Vi är glada att du har hittat till vår guide om hur du kommer igång och aktiverar integrationen FINQR. Du kan läsa mer om hur du kopplar på här. När det gäller specifikt FINQR har du också följande instruktioner till hjälp:
Mejla företagsnyckeln till Finqr (support@finqr.com) som sedan kopplar ihop dig med BL Administration.
Support FINQR
E-post: support@finqr.com
Telefon: 010-150 81 00
