Support och supportinloggning
Den här instruktionen gäller BL Administration |
Vår programsupport hjälper dig gärna med frågor om programmet. Observera att vi vill att du uppger ditt kundnummer när du kontaktar oss. Vår ambition är att du även ska kunna hitta svaret på många av dina frågor här i manualen eller i vårt supportforum
Behöver jag ha ett supportavtal?
När du tecknar ett avtal för BL Administration ingår programsupporten. Avtalet omfattar versionsuppdateringar och tillgång till våra supportkanaler där du får svar på dina programfrågor.
Möjlighet att aktivera supportinloggning
För att underlätta felsökning i supportsituationer har vi från om med BL Administration 2022.4.100 kompletterat med möjligheten för dig som användare att aktivera en supportinloggning på ett molnföretag. Denna funktion gör att supportpersonal under 72 timmar kan logga in på företaget för att hjälpa till med felsökning. Det är du som användare som styr när inloggningen ska aktiveras och du kan också avsluta tillgången tidigare än 72 timmar om ärendet är löst.
Observera att detta inte är samma funktion som Fjärrsupport där du som kund godkänner att vår supportpersonal styr din skärm. |
För att aktivera supportinloggningen klickar du på Hjälpfliken följt av ikonen för Supportinloggning längst ute till höger. När du bekräftat kan supportpersonal från Bjorn Lunden logga in på företaget utan att behöva fjärrstyra din dator.
Observera att detta görs enligt överenskommelse med vår supportpersonal. |